måndag 20 juli 2009

Havets Dag

Jag är så sprudlande glad, jag vet inte varför, jag tittar i speglen och tycker jag ser fin ut även om min näsa är rödare än ett rödljus XD ja jo för idag är det "havets dag" här i japan :) så vi åkte till havet idag ^w^ oj vad kul vi hade, men som vanlig vill inte solen att jag ska vara blek som ett spöke utan hon vill att jag synas på mer än fyra kilometers avstånd! så jag ser rolig ut :) men det går över och det är inte precis så att jag måste se ut som du eller alla andra så jag bestämde mig för att vara röd denna veckan. en mycket vild och tilltalande färg om du frågar mig fuj fuj.
jag har ingen större anledning alls för att vara glad men jag är det ändå, jag tror det är för att jag är jag :D och jag bryr mig inte så mycket om jobbiga saker så jag blir inte så depprimerad, blir jag nångång depprimerad (för jag ska inte säga att jag aldrig blir det) så går det över fort nog, och om jag aldrig var depprimerad skulle jag inte kunna vara glad heller så det så.
haha kanske en annan anledning till att jag är glad är att jag lyssnar på musik samtidigt också HAHAHA! ojoj men vad jag gillar mig själv! och jag älskar er! XD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar